Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів

З вівторка, 25 серпня, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Таке рішення прийняли на підприємстві у зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов’язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, повідомляє пресслужба “Полтаватеплоенерго”.

Про відновлення прийому споживачів абонентською службою буде повідомлять додатково

“Звертаємо увагу, що підприємство створило всі умови для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності особистого відвідування абонентської служби. Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків ви можете в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455″, – йдеться у повідомленні.

Читайте також: З серпня “Полтаватеплоенерго” переходить на 4-денний робочий тиждень: як працюватиме абонентська служба

На офіційному сайті підприємства (te.pl.ua) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача”, де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.

Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку

— без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

— з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу [email protected].

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі

 

 

 

 

ФОТО: телеканал “Центральний”

Перейти до вмісту