Ви тут:

Як полтавці можуть підключитися до “Нафтогаз”: покрокова інструкція

Як полтавці можуть підключитися до “Нафтогаз”: покрокова інструкція

З 1 вересня ТОВ «Полтавагаз збут» припинило постачати газ своїм клієнтам. З 1 вересня ці споживачі отримують газ за рахунок тимчасового механізму страхування побутових споживачів. Надалі для безперебійного газопостачання колишні клієнти «Полтавагаз збут» мають обрати та підключитися до ринкового постачальника.

З 1 вересня 2021 року ТОВ «Полтавагаз збут», яке забезпечувало газопостачанням побутових клієнтів на Полтавщині, через невиконання вимог Кодексу газотранспортної системи припинило постачати газ 219 тисячам полтавців. Відповідно до Правил постачання природного газу цих клієнтів тимчасово обслуговуватиме постачальник «останньої надії» (скорочено ― ПОН).

Читайте також: Як створити заявку на підключення до “Нафтогаз”: відеоінструкція

Для безперебійного газопостачання мешканці Полтави та прилеглих районів мають обрати та підключитися до ринкового постачальника. На сьогодні в Україні газ побутовим клієнтам постачають понад 50 компаній. Обрати постачальника та порівняти їхні ціни можна на онлайн-ресурсах «ГазПравда» або «Газотека».

“Клієнти, яких обслуговує постачальник «останньої надії», не стають автоматично комерційними клієнтами ГК «Нафтогаз України». ПОН – це тимчасове рішення для уникнення перебоїв з газопостачанням, яке за результатами урядового конкурсу забезпечує ГК «Нафтогаз України». Ціна для клієнтів ПОН є вищою, а сервісні та тарифні пропозиції доступні лише частково. Подавши заявку та уклавши договір з ГК «Нафтогаз України», полтавці вже у вересні зможуть економити 34%[1] на платежах за газ. Адже компанія запропонувала своїм клієнтам одну з найвигідніших цін на газ серед постачальників на ринку – 7,96 грн/куб.м з ПДВ, без вартості розподілу (доставки) у рамках річного тарифного плану «Фіксований». Тобто економія у вересні складе 4,04 грн на одному кубі”, – йдеться у повідомленні “Нафтогаз”.

Читайте також: Де у Полтаві можна подати заявку на приєднання: Нафтогаз оприлюднив перелік адрес

Підключитися до ГК «Нафтогаз України» можна:

–       онлайн – на сайті gas.ua або у веб-версії Приват24;

–       офлайн – у відділеннях партнерів Ощадбанк, ПУМБ, Ідея Банк, ТАСКОМБАНК, страхової групи «ТАС», а також у відділеннях Нової пошти в Полтавській області;

–       у центрі оплат та підключень ГК «Нафтогаз України» за адресою: м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 9 (пн – пт: 08:00 – 18:00; сб: 08:00 – 15:00).

Для подачі заявки клієнту необхідно заповнити коротку форму та надати мінімальний перелік документів: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, раніше ― ІПН), документ про право власності на житло та згоду співвласника, якщо право власності оформлено на кількох співвласників житла, а також вказати свій EIC-код (16-значний персональний газовий номер об’єкта).

Якщо заявка була оформлена правильно, після її опрацювання протягом 3–5 робочих днів клієнт отримає інформацію від ГК «Нафтогаз України» про успішний перехід та подальші інструкції. Щойно перехід буде завершено, клієнт отримуватиме платіжки за спожитий газ уже від ГК «Нафтогаз України». Замінювати труби у разі зміни постачальника не потрібно: газ доставлятиметься тією ж трубою та з використанням того самого обладнання. Газопостачання під час чи після зміни компанії у клієнта не припиняється.

“ГК «Нафтогаз України» є надійним постачальником зі стабільним ресурсом, лідером ринку, який обслуговує вже 1,8 млн клієнтів (включно з клієнтами постачальника «останньої надії»). Починаючи з серпня 2020 року, компанія пропонує клієнтам одні з найвигідніших цін на газ серед постачальників. Консультацію щодо зміни постачальника можна отримати у контакт-центрі ГК «Нафтогаз України»: +38 066 300 28 88,  +38 098 300 28 88,  +38 093 300 28 88″, – наголосили у компанії.

Перейти до вмісту