Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Більш ніж 93 тисячі платників обліковуються в органах ДПС Полтавщини

Більш ніж 93 тисячі платників обліковуються в органах ДПС Полтавщини

А саме, як відзначила в.о. начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Алла Рябкова, на сьогодні на обліку в органах податкової служби Полтавщини перебувають 93391 платник податків, із них 37384  юридичні особи та 56007 самозайнятих фізичних осіб, що на 1777 платників податків більше ніж у відповідному періоді 2018 року. 

З початку 2019 року взято на облік 9895 платників податків, із них: 1344  юридичних осіб та 8551 фізичних осіб-підприємців. Припинено 7231 платників податків, із них: 841 юридичні особи та 6390 фізичні особи-підприємці. Із загальної кількості платників податків на разі 8080 зареєстровано платниками податку на додану вартість, із них: юридичних осіб – 6929 та фізичних осіб – підприємців – 1118.

Станом на 20.11.2019 в Реєстрі страхувальників обліковується 89559 платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Кількість фізичних осіб, які зареєстровані в Державному Реєстрі платників податків фізичних осіб (Полтавська область) складає 1428111, кількість фізичних осіб, які зареєстровані в Окремому реєстрі – 3023.

Також в.о. керівника податкової служби області зазначила, що платниками податків не в повній мірі використовується можливість подачі звітності засобами телекомунікаційного  зв’язку. Так, із загальної кількості податкових декларацій, що подані фізичними особами-підприємцями тільки 67% подано за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, юридичними особами – 91% декларацій подано в електронному вигляді (розрахунок відсотку подання звітності в електронному вигляді проводився ДПС України станом на 01.11.2019).

Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДПС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово.

Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача. Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДПС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету.

Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДПС.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки. При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання. Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.

Крім того, через Електронний кабінет надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати контролюючий орган, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.

поширити новину: