Трансформація фіксованого с/г податку в єдиний податок четвертої групи
У зв’язку з набранням чинності із 01.01.2015 Закону України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон № 71), яким було внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПК) повідомляємо наступне.
Зокрема, Законом № 71 фіксований сільськогосподар
Об’єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа с/г угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності с/г виробника або надана йому у користуванні, у тому числі на умовах оренди.
При цьому права власності/корист
Базою оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи для с/г товаровиробників є нормативно грошова оцінка одного гектара с/г угідь, а для водного фонду – нормативно грошова оцінка ріллі в області, з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного станом на 1 січня базового податкового (звітного) року.
Таким чином, с/г підприємства повинні звернутися до територіальних органів Держземагенства України за місцем знаходження земельних ділянок і отримати інформацію про нормативно грошову оцінку земельних ділянок, які використовуються ними у с/г виробництві.
Крім того, підставою для нарахування єдиного податку платникам четвертої групи є дані з державного реєстру речових прав на нерухому майно.
Головне управління ДФС у Полтавській області
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
