Розмір ставок єдиного податку четвертої групи
Головне управління ДФС у Полтавській області, з метою покращення рівня обізнаності платників щодо податкової реформи, повідомляє наступне.
З 01.01.2015 набрав чинності Закон України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон № 71), яким було трансформовано фіксований сільськогосподар
Відповідно до Закону № 71 розмір ставок податку з 1 га с/г угідь та/або земель водного фонду, для платників у яких частка с/г товаровиробництв
- для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності с/г товаровиробників
- для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, – 0,27;
- для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) – 0,27;
- для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) – 0,09;
- для земель водного фонду – 1,35;
- для ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності с/г товаровиробників
Відповідно до п.295.9 до Податкового кодексу України платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходження
Разом з податковою декларацією для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подається розрахунок частки с/г товаровиробництв
Шановні сільськогосподар
Протягом перехідного періоду за заявою суб’єктів господарювання для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи надаватимуться довідки довільної форми.
Головне управління ДФС у Полтавській області
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
