Refresh

This website np.pl.ua/2024/03/pidhotovleno-166-ekspertiv-pedahohiv-poltavshchyny-dlia-vyvchennia-praktychnoho-dosvidu-uchasnykiv-sertyfikatsii-vchyteliv-ukrainskoi-movy-ta-literatury-pochatkovykh-klasiv-ta-matematyky/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Підготовлено 166 експертів-педагогів Полтавщини для вивчення практичного досвіду учасників сертифікації — вчителів української мови та літератури, початкових класів, та математики

Підготовлено 166 експертів-педагогів Полтавщини для вивчення практичного досвіду учасників сертифікації — вчителів української мови та літератури, початкових класів, та математики

Підтримувати та мотивувати вчителів у їх прагненні підвищувати свою майстерність важливо завжди, та особливо, зараз, в умовах війни. Один із таких способів — сертифікація педагогів, яка відбувається виключно добровільно, а ключова ідея сертифікації — вчитель оцінює вчителя У сертифікації беруть участь учителі, які ефективно застосовують кращі педагогічні практики, мають досить високий рівень теоретичної підготовки та саморефлексії.

Джерело: управління Державної служби якості освіти у Полтавській області

«Упродовж лютого-березня 2024 року здійснено підготовку 166 експертів, які залучатимуться до вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації, вчителів української мови та літератури, початкових класів та математики. У навчанні взяли участь учителі закладів загальної середньої освіти, консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, науково-педагогічні працівники та методисти», — повідомив Юрій Кращенко, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області.

Під час навчання фахові тренери-практики вчили кандидатів в експерти оцінювати професійні компетентності учасників сертифікації використовуючи різні методи збору інформації: спостереження за навчальними заняттями та самоаналізом навчального заняття, аналіз самопрезентації практичного досвіду роботи та інтерв’ю з учителем. Доброчесність, фаховість експерта, його незалежність та об’єктивність — найважливіші складові сертифікації, адже вчителі бажають отримати чесну справедливу оцінку своєї діяльності.

Відтак, сертифікація — потужний інструмент удосконалення якості освіти, спрямований не лише на пошук кращих серед кращих, а й на їх залучення до позитивних перетворень в освіті.

Додамо, що вже 9 березня 2024 року 100 учителів Полтавської області (52 вчителя початкових класів, 20 — української мови та літератури, 28 — математики) візьмуть участь у першому етапі сертифікації, незалежному тестуванні, яке організовує Український центр оцінювання якості освіти.

Наступні етапи сертифікації — самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи вчителів — здійснює Державна служба якості освіти України.

 

 

 


Перейти до вмісту