Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

До обласного контактного центру Полтавської ОВА найчастіше звертаються за соціальною підтримкою

До обласного контактного центру Полтавської ОВА найчастіше звертаються за соціальною підтримкою

Щодня на цілодобові “гарячі лінії” Обласного контактного центру Полтавської ОВА надходять прохання про надання гуманітарної та матеріальної допомоги, у зв’язку з життєвими потребами. Від початку року частка цих питань уже близько 75 відсотків від загальної їх кількості, яка становить більше 2 тис. звернень.

Джерело: Полтавська ОВА.

“Як правило, основна категорія заявників – особи з інвалідністю, малозабезпечені та одинокі, внутрішньо переміщені громадяни унаслідок збройної агресії тощо. За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи структурних підрозділів обласної військової адміністрації уже для предметного вирішення питання”, – йдеться у повідомленні.

Наразі вже опрацьовано більше 800 звернень. У кожному сьомому випадку заявники подавали пакети документів до місцевих громад для розгляду питання щодо виділення грошової допомоги з урахуванням наявності відповідних підстав для такої підтримки. Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.

 

 

фото: ілюстративне

Перейти до вмісту