QR-код в “Дії”: хто може створити послугу і як він працює
На порталі “Дія” є послуга створення статичного QR-коду, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів “Дії” на свою електронну пошту.
Таку послугу може отримати малий та середній бізнес, громадські організації, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, в тому числі ЦНАП.
Отримати послугу можна онлайн. Покрокова інструкція:
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
2. Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновіть їх за необхідності у профілі користувача.
Підпишіть заяву електронним підписом.
Зверніть увагу: створити Дія.QR може лише керівник юридичної особи або фізична особа-підприємець.
3. Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.
4. Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Оберіть перелік необхідних копій документів.
5. Перейдіть до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажте коди.
6. Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці.
7. Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.
1. Ви розміщуєте QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги.
2. Користувач зчитує QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений у правому верхньому куті розділу “Документи” застосунку Дія.
3. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.