“Полтавагаз” припиняє прийом споживачів на період посиленого карантину
З 3 до 17 квітня 2021 року по Полтавському та Миргородському управліннях експлуатації газорозподільних систем та головному структурному підрозділу товариства “Полтавагаз” посилено карантинні обмеження.
Зокрема, на час дії карантину призупинено приймання споживачів у службах обліку розподілу природного газу в Полтавському та Миргородському УЕГС. Абонвідділи працюватимуть дистанційно, в телефонному режимі, повідомили у пресслужбі “Полтавагаз”.
Читайте також: З 3 квітня у п’яти громадах Полтавщини посилили карантинні обмеження: що заборонено
Номери телефонів для зв’язку:
– м. Полтава та Полтавський район: (0532) 54-60-43; 50-08-24; 50-01-36; 50-01-37; 56-97-77;
– м. Миргород: (05355) 4-36-95.
Офіційні звернення та заяви можна надіслати у головне управління АТ “Полтавагаз” поштова адреса: 36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а (ел. пошта kancelyariya@poltavagaz.com.ua) або в управління за місцем проживання:
- Полтавське УЕГС, поштова адреса: індекс: 36039, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 2, телефон: 50-24-51, ел. пошта: pryjmalnya_eng@poltavagaz.com.ua;
- Миргородське УЕГС, поштова адреса: індекс 37604, м.Миргород, вул. Шишацька, буд. 84, тел. 4-40-47, ел. пошта: mirgorgaz@poltavagaz.com.ua.
Широкий спектр консультацій споживачам нададуть за телефоном кол-центру, який працює щоденно з 8:00 до 20:00. Телефонуйте безкоштовно: 0800 308 104.
Також фахові відповіді на запитання можна отримати у розділі “Питання – відповідь” на офіційному сайті АТ “Полтавагаз” та у приватних повідомленнях на сторінці АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі Фейсбук.
Нагадаємо, “Полтававодоканал” на час посиленого карантину не прийматиме споживачів.