Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Полтававодоканал” на час посиленого карантину не прийматиме споживачів

З 3 по 17 квітня, у період посиленого карантину у Полтавській та інших громадах, абонентська служба “Полтававодоканал” припиняє прийом споживачів.

Більшість питань можна вирішити дистанційно, наприклад, проконсультуватись щодо тарифів, дізнатись стан рахунку, передати показники лічильника оператору, на автовідповідач за номерами – (050)403 03 75, (067)549 92 67, (0532) 61-28-21 – або через чат-бот Telegram і Viber.

Щоб стати користувачем чат-боту потрібно:

-у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT

-у Viber: також знайти GKH.IN.UA або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua

Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в “Особистому кабінеті” на сайті підприємства.

У разі ж виникнення проблем з реєстрацією в “Особистому кабінеті абонента” та чат-боту можна зателефонувати за номером 61-10-08.

Система Orphus