Ви тут:
Суспільство Україна 

За перші години роботи чат-боту Укрзалізниці у Viber i Telegram ним скористались 2,5 тисячі клієнтів

За перші години роботи чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила 12 січня, ним скористались майже 2,5 тисячі клієнтів АТ “Укрзалізниця”.

Близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% – через месенджер Viber, повідомляють у пресслужбі Укрзалізниці.

Нагадаємо, окрім продажу квитків у чат-бот Укразалізниці у Viber та Telegram можна замовити харчування під час поїздки, ознайомитись з розкладом руху, повернути придбані квитки, отримувати інформацію про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без “редіректу”, для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Новини Полтавщини
Privacy Overview

Ми дбаємо про захист ваших даних

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Детальніше про політику використання файлів cookie.