За перші години роботи чат-боту Укрзалізниці у Viber i Telegram ним скористались 2,5 тисячі клієнтів
За перші години роботи чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила 12 січня, ним скористались майже 2,5 тисячі клієнтів АТ “Укрзалізниця”.
Близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% – через месенджер Viber, повідомляють у пресслужбі Укрзалізниці.
Нагадаємо, окрім продажу квитків у чат-бот Укразалізниці у Viber та Telegram можна замовити харчування під час поїздки, ознайомитись з розкладом руху, повернути придбані квитки, отримувати інформацію про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без “редіректу”, для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.