Ви тут:
Суспільство Україна 

Укрзалізниця запустила чат-боти у Viber і Telegram з функцією продажу квитків

12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.

Про це повідомив у Telegram-каналі Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

“Він не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій”, – написав Владислав Криклій.

Чат-бот Укрзалізниці розмовляє українською, англійською та російською мовами.

Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати роботу чат-боту можна за посиланнями у Viber і Telegram.

Фото: ілюстративне

Новини Полтавщини
Privacy Overview

Ми дбаємо про захист ваших даних

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Детальніше про політику використання файлів cookie.