Укрзалізниця запустила чат-боти у Viber і Telegram з функцією продажу квитків
12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.
Про це повідомив у Telegram-каналі Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
“Він не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій”, – написав Владислав Криклій.
Чат-бот Укрзалізниці розмовляє українською, англійською та російською мовами.
Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати роботу чат-боту можна за посиланнями у Viber і Telegram.
Фото: ілюстративне