Ви тут:
PROвсе Р Суспільство 

Як відшукати відповідального спеціаліста в інтернеті

Багато людей потребує допомоги в буденних справах, бо не всі можуть відремонтувати кран чи пофарбувати двері. 

Ми покажемо, як прискорити цю справу, пошуку спеціаліста скориставшись відомим українським ресурсом: kabanchik.ua – ціни на ньому можуть бути на 10-15% нижче, ніж в компаніях, що пропонують такий же перелік послуг.

Позиція замовника

Клієнт хоче заздалегідь розуміти, що отримає за обумовлену суму грошей. Готовий оплачувати тільки чудово виконану роботу і мати справу з адекватним, ввічливим помічником.

Від виконавця вимагається:

– прибуття без запізнень;
– наявність необхідного інструменту;
– вміння розібратися в проблемі;
– знань технологій, які підходять для вирішення завдання;
– вибір кращого технічного і будь-якого іншого рішення;
– дотримання термінів виконання роботи;
– досягнення максимально можливої якості.

Позиція виконавця

Тим, хто вважає себе хорошим фахівцем в певному напрямку, завжди є, що запропонувати замовникам. Наближення до пенсійного віку підвищує для людини небезпеку залишитися без постійного джерела доходу. У період карантину, локдауну, відсутності замовлень на постійному місці роботи можна заробити на набутих навичках за допомогою інтернету.

Від замовника Виконавцю хочеться отримати:

– розуміння ситуації в телефонній розмові (які симптоми поломки, що видно візуально);
– свободу дій, що дозволяє вибрати оптимальний спосіб з декількох можливих варіантів. Буває, що замовник наполягає на певному методі, не знаючи про інших, більш надійних способах.

Результат взаємодії

Успішними вважаються пошуки, коли:

а) клієнт знаходить потрібного помічника, який готовий взятися за доручену справу, домогтися потрібного результат і не переробляти свою роботу ще раз;

б) Виконавець усвідомлює, що впорається із завданням, не зіпсувавши своєї репутації, і отримає заслужену плату;

в) обидві сторони залишаються задоволеними, із задоволенням взаємодіють надалі при виникненні потреби в цьому.

Де шукати фахівців

Звертати увагу на розклеєні оголошення на стовпах не хочеться, це вже застаріло. Купувати рекламну газету в надії відшукати серед численних рядків хорошого фахівця теж безглуздо. Реагувати на рекламні оголошення, що потрапляють в поштову скриньку, вже набридло (зазвичай їх, навіть не читаючи, викидають у сміття).

Інтернет надає глобальне поле для пошуків і робота в інтернеті вже не міф. Тут розміщуються компанії і окремі фахівці, що публікують свої оголошення. 

Система Orphus