Ви тут:
Суспільство Україна 

Укрзалізниця планує додати у чат-бот інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів

Упродовж 2021 року Укрзалізниця планує у чат-бот у Viber та Telegram додати інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів.

Про це повідомили на Facebook-сторінці компанії.

За словами в.о. члена правління АТ “Укрзалізниця”, керівника філії “Пасажирська компанія” Олександра Перцовського, можливості сервісу упродовж року будуть стрімко розширюватися.

“Сподіваємось, що протягом цього року ми зможемо розширити функціонал і додати всі поїзди, і 2021 рік у цьому плані стане проривним. Ми подивимось на популярність сервісу, і якщо буде шалений попит і великий відсоток користувачів Інтерсіті+, тоді ми, звичайно, прискоримо темп розгортання проєкту”, — повідомив Олександр Перцовський.

Подальша реалізація цього сервісу залежатиме, зокрема, від запровадження мобільного додатку для провідників поїздів, а також забезпеченню їх сучасними пристроями для валідації квитків. Цей мобільний додаток є власною розробкою ІТ-фахівців Укрзалізниці, яка була розроблена у досить швидкі терміни і вже проходить тестування.

Читайте також: За перші години роботи чат-боту Укрзалізниці у Viber i Telegram ним скористались 2,5 тисячі клієнтів

Поступово впродовж року у чат-боті у Viber та Telegram буде відображатися табло з інформацією про курсування поїздів не лише київського залізничного вокзалу, а й інших вокзалів. Через те, що вокзали мають окремі інформаційні системи, ця робота проводитиметься поетапно.

“Міста-мільйонники ми спробуємо закрити впродовж першого-другого кварталів, там де менші станції, там буде трохи довше. Ми хочемо, щоб впродовж 2021 року це був повноцінний функціонал”, – додав Перцовський.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.

Система Orphus