Самоізоляція та безкоштовне тестування: у МОЗ розповіли, з якими питання звертаються українці до контакт-центру
Найбільша кількість звернень, що надійшли до контакт-центру, стосується питань діагностики, порядку проходження самоізоляції, безкоштовних та платних тестувань, амбулаторного лікування, підписання декларацій.
Проце повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер під час брифінгу.
“Зверення стосуються питань діагностики (32,67%), порядку проходження самоізоляції (19,85%),безкоштовних та платних тестувань (8%), амбулаторного лікування (7,82%), підписання декларацій (5,71%). Завдяки опції передачі заявок операторами контакт-центру до спеціалістів мобільних бригад здійснено понад 1500 виїздів до пацієнтів”, – повідомив Ярослав Кучер.
Читайте також: Полтавщина серед лідерів за кількістю опрацьованих звернень, які надходять до контакт-центру МОЗ
У роботі контакт-центру МОЗ з’явилась нова опція – віддалена консультація медичних працівників, серед яких сімейні лікарі, терапевти, педіатр з досвідом роботи у закладах охорони здоров’я. За кілька днів роботи спеціалісти надали понад 850 консультацій.