Ви тут:
Медицина Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Полтавщина серед лідерів за кількістю опрацьованих звернень, які надходять до контакт-центру МОЗ

До Національного контакт-центру з протидії поширенню COVID-19 вже надійшло понад 91 тисяча дзвінків. Полтавська область опинилась серед лідерів за кількістю опрацьованих звернень.

Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.

“За результатами звернень 7 755 дзвінків-запитів було передано для відповідей до місцевих державних адміністрацій. Лідерами з опрацювання звернень стали Вінницька, Волинська, Хмельницька, Рівненська, Житомирська, Дніпропетровська, Львівська, Черкаська, Полтавська та Луганська області. Найнижчий відсоток опрацьованих звернень у Києві, Кіровоградській, Донецькій, Сумській та Київській областях”, – розповів Кучер.

За його словами, найактуальнішими залишаються запити щодо питань діагностики (35,11%), амбулаторного лікування (8,38%), безкоштовного та платного тестування (8,09%), порядку проходження самоізоляції (4,22%), підписання декларацій (5,87%).

“МОЗ продовжує покращувати опцію запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр, яка наразі працює в тестовому режимі. На сьогодні за направленням запитів операторами контакт-центру МОЗ до мобільних бригад було здійснено 965 виїздів”, – додав Кучер.

Нагадаємо, 2 листопада запрацював всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби. Для отримання необхідної інформації, яка стосується COVID-19, необхідно зателефонувати на номер 0-800-60-20-19. Контакт-центр працює цілодобово.

Система Orphus