Ви тут:
Суспільство 

Укравтодор запустив портал зі статистичною інформацією про зважування у русі

Укравтодор запустив портал зі статистичною інформацією системи зважування в русі Weight-in-Motion.

Ознайомитись з порталом можна за посиланням.

Що можна подивитися на порталі?

-карту розташування майданчиків з кілометровою прив’язкою, швидкість потоку та завантаженість дороги, температура повітря;

-кількість машин, які зважуються на кожному об’єкті, а також найбільша кількість порушень впродовж дня;

-статистику зафіксованих порушень, а також їх розподіл по майданчиках;

-розподіл транзитних переміщень між окремими майданчиками зважування-в-русі.

Читайте також: На Полтавщині вперше запрацювала система зважування транспорту в русі

Проєкт Weight-in-Motion  — одна з умов вирішення проблеми перевантаження на дорогах. До кінця 2020 Укравтодор планує встановити два десятки майданчиків WiM на ключових інфраструктурних об’єктах Великого дорожнього будівництва.

Система WiM запобігає інтенсивному руйнуванню українських доріг, а саме: утворення колійностей, тріщин і вибоїн майже одразу після введення доріг в експлуатацію після будівництва чи ремонту; знижує фактор безпеки для учасників дорожнього руху — перевантаження вантажівки на 25 % збільшує її гальмівний шлях удвічі (за несприятливих погодних умов цей показник зростає ще більше). Це призводить до того, що у критичних ситуаціях подібними транспортними засобами неможливо адекватно керувати.

Зважування-в-русі (Weigh-in-Motion) це “розумна” система комплексного збору інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами. Моніторинг руху здійснюється на дорогах у режимі реального часу, обладнання монтується у верхньому шарі покриття або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.

Зважування здійснюється на всій ширині проїзної частини. Навантаження вимірюється щонайменше у трьох послідовних точках.

Похибка визначення загальної маси транспортного засобу не перевищує 5%.

Автоматично, зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактору відсутній.

Перейти до вмісту