Укравтодор запустив портал зі статистичною інформацією про зважування у русі
Укравтодор запустив портал зі статистичною інформацією системи зважування в русі Weight-in-Motion.
Ознайомитись з порталом можна за посиланням.
Що можна подивитися на порталі?
-карту розташування майданчиків з кілометровою прив’язкою, швидкість потоку та завантаженість дороги, температура повітря;
-кількість машин, які зважуються на кожному об’єкті, а також найбільша кількість порушень впродовж дня;
-статистику зафіксованих порушень, а також їх розподіл по майданчиках;
-розподіл транзитних переміщень між окремими майданчиками зважування-в-русі.
Читайте також: На Полтавщині вперше запрацювала система зважування транспорту в русі
Проєкт Weight-in-Motion — одна з умов вирішення проблеми перевантаження на дорогах. До кінця 2020 Укравтодор планує встановити два десятки майданчиків WiM на ключових інфраструктурних об’єктах Великого дорожнього будівництва.
Система WiM запобігає інтенсивному руйнуванню українських доріг, а саме: утворення колійностей, тріщин і вибоїн майже одразу після введення доріг в експлуатацію після будівництва чи ремонту; знижує фактор безпеки для учасників дорожнього руху — перевантаження вантажівки на 25 % збільшує її гальмівний шлях удвічі (за несприятливих погодних умов цей показник зростає ще більше). Це призводить до того, що у критичних ситуаціях подібними транспортними засобами неможливо адекватно керувати.
Зважування-в-русі (Weigh-in-Motion) це “розумна” система комплексного збору інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами. Моніторинг руху здійснюється на дорогах у режимі реального часу, обладнання монтується у верхньому шарі покриття або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.
Зважування здійснюється на всій ширині проїзної частини. Навантаження вимірюється щонайменше у трьох послідовних точках.
Похибка визначення загальної маси транспортного засобу не перевищує 5%.
Автоматично, зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактору відсутній.