Ви тут:
Суспільство 

«Нова пошта» почала приймати додаток «Дія» для ідентифікації клієнтів

З 5 жовтня 2020 року «Нова пошта» почала приймати електронні документи додатки «Дія» для ідентифікації та верифікації особистості при наданні послуг.

Як повідомляє ITC.ua, клієнти компанії, які отримують посилки, вантажі та грошові перекази в відділенні, на прохання оператора пред’явити документи, що засвідчують особу, можуть надати замість паперових електронні версії паспорта громадянина України (ID-карти), закордонного паспорта або водійські права з мобільного додатка «Дія» версії 2.0 і вище.

Крім того, за допомогою програми «Дія» клієнти можуть пройти процедуру верифікації при здійсненні фінансових операцій на суму від 5000 грн, як того вимагає законодавство про фінмоніторинг. Згідно із законом оператор відділення раз на рік зобов’язаний зробити копію паспорта, запевнити його у клієнта і завантажити в систему.

Читайте також: ІПН у телефоні та оновлена реєстрація ТОВ: презентували додаток “Дія.2.0”

Тепер клієнт може надати паспорт громадянина (ID-карту) або закордонний паспорт в додатку «Дія» для верифікації. Оператор сканує документ, після цього клієнт в своєму додатку повинен погодитися з тим, що копія документа передається компанії і далі документ завантажується в систему NovaPay і зберігається відповідно до чинного законодавства.

Система Orphus