Чи можуть пацієнту відмовити у прийомі без роздрукованого варіанти е-направлення: пояснення НСЗУ
Чи можуть пацієнту відмовити в лікарні у наданні послуги, якщо він назве номер направлення, але не зможе надати його роздрукований варіант розповіли у Нацслужбі здоров’я.
“В жодній лікарні, яка має контракт з НСЗУ, не мають права відмовити пацієнту у наданні послуги без паперового варіанту направлення. Головне, щоб пацієнт надав дійсний номер електронного направлення: прочитав його з смс або виписав цей номер на окремий аркуш”, – йдеться у повідомленні НСЗУ.
Звичайно, попросити пацієнта надати роздрукований примірник електронного направлення в лікарні можуть.
Наприклад для того, щоб швидше побачити необхідну інформацію про послугу, за якою звернувся пацієнт. Це актуально, якщо в лікарні раптом вимкнено електроенергію або у медичного працівника немає доступу до компьютера з інших причин. Тож якщо маєте роздрукований примірник направлення – надайте його за проханням медичного працівника.
Читайте також: СМС від eHealth: як діяти якщо ви не звертались до лікаря, а отримуєте СМС-повідомлення
Роздрукований примірник електронного направлення та власне паперове направлення – не одне і те ж.
Якщо пацієнту відмовляють у наданні послуги без роздрукованого варіанту е-направлення ми рекомендуємо:
– Звернутись до головного лікаря медичного закладу.
– Подзвонити за роз’ясненням до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.