Ви тут:
Відео Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Полтавщина туристична: презентували логотип і бренд бук регіону

13 серпня у Полтавській ОДА презентували бренд бук області. Це, так звана, філософія розвитку внутрішнього туризму. Також показали логотип, який можна використовувати для популяризації туризму на Полтавщині.

Сім місяців тому Департамент культури і туризму розпочав анкетування серед туристів і місцевих жителів про головні асоціації з Полтавською областю у сфері туризму. Допомагали в цьому студенти Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка”.

Таке анкетування стало базою для створення бренд буку – основних асоціацій чи головних картинок, які згадує турист, коли чує про Полтавщину. Наприклад, регіон в першу чергу асоціюється у туристів з галушками, Гоголем і Сорочинським ярмарком. Це, як зі Львовом: коли ми про нього чуємо, то згадуємо про каву, шоколад, місто Лева”, – розповідає заступник голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко.

Анкетування проводили у готелях, хостелах, ресторанах, кафе Полтави, а також на Івановій Горі та в Полтавському краєзнавчому музеї.

Бренд бук поєднує фірмовий стиль, систему цінностей і рекомендації щодо його використання. Чому важливо його реалізовувати? Тому що ми є конкурентами серед інших регіонів. Нам потрібно боротись за туриста. Ми обрали пізнавальний туризм, подієвий, образи легендарних осіб. Якщо ви побачите профіль Гоголя, то він уособлює й інших людей, які вивели Полтавщину на якісно новий рівень і заявили про регіон, як кращий в Україні і світі”, – розповіла начальник відділу розвитку туризму та музейної справи управління розвитку туризму, музейної справи та охорони культурної спадщини Департаменту культури і туризму Полтавської ОДА Лілія Федорченко.

Основний логотип “Полтавщина туристична” розкладено на 5 моно-іконок з тематичними написами.

У бренд буку їх описують так:

Надихайся” з профілем Гоголя: Полтавщина дала світу багатьох відомих письменників: Котляревського, Марусю Чурай, Панаса Мирного, Олену Пчілку, Остапа Вишню та багатьох інших. Гоголь уособлює українське літературне мистецтво, яке надихає сучасних нащадків.

Пізнавай” із зображення Полтавського краєзнавчого музею: відвідуй нові місцями, знайомся з цікавими музеями і культурними подіями країни та Полтавщини.

Смакуй” із зображенням полтавських галушок: відвідуй смачні заклади, знайомся з місцевими смаколиками та не стримуй свої апетити.

Ярмаркуй” із зображенням опішнянської кераміки: подієвий туризм Полтавщини вирує видатними фестивалями, серед яких — Сорочинський ярмарок, Гелонфест, Meridian Poltava, Полтавська галушка, фестиваль театрального мистецтва “В гостях у Гоголя” та інші.

Майструй” із зображенням решетилівської вишивки: Решетилівщина – центр витонченої майстерності народних умільців вишивки. Диканька, Сорочинці, Решетилівка, Нові Санжари — познайомлять з центрами килимарства. Опішня і Миргород — край гончарів та глиняних шедеврів.

До речі, решетилівська вишивка білим по білому та рослинне килимарство зараз є об’єктами для розгляду внесення до переліку національної спадщини ЮНЕСКО. Нам є чим пишатись, тому ми внесли ці бренди до логотипу”, – додала Лілія Федорченко.

Директор навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту НУ “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” Ірина Черниш зауважила, що основні гасла варто перекласти англійською мовою для залучення “зовнішнього” туриста.

Я вірю в те, що зовнішній турист до нас приїде. Але на зовнішні ринки ми не зможемо вийти лише з україномовними логотипами. Вони дуже вдалі. Бо якщо їх перекласти, передаються одним словом англійською мовою”, – закцентувала Ірина Черниш.

Логотип зможуть використовувати всі представники туристичної галузі виключно для популяризації туризму на Полтавщині. Авторське право на розпорядження логотипом залишається за Департамент культури і туризм та Полтавською ОДА.

Цей логотип можна використовувати на футболках, блокнотах, ручках, візитках, чашках, пакетах, прапорцях тощо.

Перейти до вмісту