Ставки єдиного податку у 2018 році
Ставки єдиного податку у 2018 році
Державна податкова інспекція у місті Полтаві повідомляє, що з 1 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762 грн, мінімальну заробітну плату – 3723 грн на місяць. Саме на базі цих показників розраховується сума єдиного податку.
Відповідно до норм Податкового кодексу ставки єдиного податку встановлені такі:
-
для 1 групи платників єдиного податку – у межах до 10% розміру прожиткового мінімуму;
-
для 2 групи платників єдиного податку – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати;
-
для 3 групи платників єдиного податку – у відсотках до доходу.
Так, відповідно, ставки податку для суб’єктів господарювання м.Полтави, які обрали спрощену систему оподаткування становлять:
1 група – 176,20 грн на місяць;
2 група – 744,60 грн на місяць;
3 група – 3% від доходу для платників ПДВ;
5% від доходу для неплатників ПДВ
Також нагадуємо, що з 1 січня 2018 року для підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, тобто 819,06 грн.
Сектор організації роботи Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
