З 1 січня мінімальна зарплата – 3723 грн. мінімальний розмір ЄСВ – 819,06 грн
З 1 січня мінімальна зарплата – 3723 грн. мінімальний розмір ЄСВ – 819,06 грн
Державна податкова інспекція у м.Полтаві нагадує, що з 1 січня 2018 року збільшено розмір мінімальної заробітної плати до 3723 грн., прожиткового мінімуму для працездатної особи до 1762 грн. на місяць.
На що вплинула зміна цих показників з 1 січня 2018року
|
База нарахування ЄСВ |
з 01.01.2017 |
з 01.01.2018 |
|
Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, грн |
1600 |
1762 |
|
Максимальний розмір бази нарахування ЄСВ (дорівнює 15 розмірам мінімальної зарплати) |
40 000 |
55 845 |
|
Максимальний розмір ЄСВ (22% від максимальної бази) сплачується добровільно за бажанням платника єдиного податку |
8800 |
12 285,9 |
|
Мінімальна заробітна плата |
3200 |
3723 |
|
Мінімальний розмір ЄСВ (22% від мінімальної зарплати) |
704,00 |
819,06 |
Розмір податкової соціальної пільги, що діє протягом 2018 року складає 881 грн.
Розмір доходу для застосування податкової соціальної пільги протягом 2018 становить 2470 грн.
Розмір добових по Україні не більше як 372,30 грн. на день (0,1 розміру мінімальної заробітної плати).
Розмір добових для відрядження за кордон – не вище 80 євро за кожен календарний день такого відрядження за офіційним обмінним курсом гривні до євро, установленим НБУ.
Сектор організації роботи Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google










