Полтавці заборгували понад 3 млн.грн.по платі за землю
Полтавці заборгували понад 3 млн.грн.по платі за землю
Як відомо, використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати. Щороку нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться фіскальними органами.
У 2017 році термін внесення плати за землю припадав на 29 серпня.
За результатами податкового обліку платників земельного податку з громадян на 2017 рік у Полтаві налічується 34 тисячі землевласників, землекористувачів та орендарів, з яких платниками є 16,5 тисяч громадян, решта 17,5 тисяч полтавців користуються пільгою по платі за землю.
Станом на 1 жовтня поточного року від громадян надійшло понад 23 мільйони гривень плати за землю, проте сума боргу складає майже 3,3 мільйони гривень, з яких 2,3 мільйони це земельний податок та 963 тисячі гривень борг по орендній платі за землю.
Шановні полтавці, ДПІ у м. Полтаві звертається до Вас з проханням погасити заборгованість по земельному податку та орендній платі за землю. За несплату належних сум у встановлені законом терміни, чинним законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафних санкцій і пені
У цьому році податківці сформували та вручили чи надіслали для мешканців м. Полтави понад 16 тисяч податкових повідомлень – рішень по платі за землю
У разі, якщо громадяни з тієї чи іншої причини не отримали такі повідомлення, прохання самостійно звернутися до податкової інспекції за адресою м. Полтава вул. Європейська (Фрунзе), 155, каб. 403 .
Також нагадуємо, що власники землі та землекористувачі сплачують податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. При набутті права власності на земельну ділянку необхідно звернутись до податкової інспекції з документами, що посвідчують право власності на землю для уточнення площі земельних ділянок.
Податковим кодексом також визначено, що від сплати земельного податку звільняються:
-
інваліди першої і другої групи;
-
пенсіонери (за віком);
-
ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України ”Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
-
фізичні особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-
особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років.
Зауважимо, що громадяни, які мають підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинні подати до податкової інспекції документи, що посвідчують їх право на пільгу.
Сектор організації роботи Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google







