З 1 травня збільшується мінімальна заробітна плата і страховий внесок

З 1 травня 2016 року в Україні збільшуються розміри прожиткового мінімуму на працездатну особу та мінімальної зарплати з 1378 грн. до 1450 грн.

Ставка для нарахування єдиного соціального внеску з 1 січня 2016 року становить 22% до визначеної бази нарахування. В пункті 5 статті 8 Закону Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» установлено порядок нарахування єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ), якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. 

В такому випадку сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), і ставки ЄСВ (22%).

Тому з 1 травня розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн. *22%). На рівні мінімального страхового внеску повинні сплачувати ЄСВ за себе фізособи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.

Без змін залишаються наступні пільги, виплати та ставки податків:
– граничний розмір неоподатковуваних добових, сума податкової соціальної пільги, а також граничний розмір доходу, який дає право на неї;
– сума неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків;
– сума нецільової благодійної допомоги;
– ставки єдиного податку для I і II групи;
– ставки податку на нерухоме майно.

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: