З 1 травня збільшується мінімальна заробітна плата і страховий внесок
З 1 травня 2016 року в Україні збільшуються розміри прожиткового мінімуму на працездатну особу та мінімальної зарплати з 1378 грн. до 1450 грн.
Ставка для нарахування єдиного соціального внеску з 1 січня 2016 року становить 22% до визначеної бази нарахування. В пункті 5 статті 8 Закону Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язк
В такому випадку сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), і ставки ЄСВ (22%).
Тому з 1 травня розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн. *22%). На рівні мінімального страхового внеску повинні сплачувати ЄСВ за себе фізособи-підприє
Без змін залишаються наступні пільги, виплати та ставки податків:
– граничний розмір неоподатковувани
– сума неоподатковувано
– сума нецільової благодійної допомоги;
– ставки єдиного податку для I і II групи;
– ставки податку на нерухоме майно.
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
