Наближається до завершення деклараційна кампанія 2016

Цюпка3Деклараційна кампанія 2016 року добігає до завершення. Декларацію про майновий стан і доходи, отримані протягом 2015 року, громадяни мають подати до 1 травня 2016 року. Декларації на отримання податкової знижки податковою інспекцією будуть прийматися до кінця поточного року. На питання громадян, що стосуються декларування відповідає заступник начальника Державної податкової інспекції у м. Полтаві ГУ ДФС у Полтавській області Володимир Цюпка.

Якщо немає змоги особисто подати декларацію чи може інша особа це зробити?

Платник заповнює податкову декларацію самостійно або це може зробити нотаріально уповноважена ним на це особа у порядку, передбаченому статтею  179 Податкового кодексу України.

Якщо немає змоги особисто подати декларацію чи може інша особа це зробити?

Платник заповнює податкову декларацію самостійно або це може зробити нотаріально уповноважена ним на це особа у порядку, передбаченому статтею  179 Податкового кодексу України.

Чи потрібно подавати декларацію про майновий стан і доходи за 2015 рік, якщо протягом звітного року громадянин працював на одному підприємстві і загальна сума доходу склала 163 тис. грн.?

Не потрібно, доходи отриманого від одного податкового агента.. Декларація про майновий стан і доходи за звітний рік подається у випадку, якщо громадянин одночасно отримував доходи від двох і більше податкових агентів, при цьому загальна сума доходу перевищила 146 140 грн.

До якої податкової інспекції необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи у разі коли місце проживання не співпадає з місцем прописки (різні міста)?

Якщо Ви зобов’язані чи маєте право на подання декларації про майновий стан і доходи, але на той час проживаєте не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місті, то декларація подається до податкової інспекції за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

Чи потрібно подавати декларацію про майновий стан і доходи за 2015 рік у разі отримання доходу у вигляді відсотків за депозитним вкладом?

Якщо протягом 2015 року Ви отримували доходи у вигляді відсотків за депозитним рахунком, які нараховувались податковим агентом, тобто банком, незалежно від їх кількості то у Вас не виникає обов’язку щодо подання податкової декларації, оскільки вказані доходи оподатковувались податковим агентом під час їх нарахування.

Чи можна скористатися правом на податкову знижку, якщо доходи отримувались за цивільно – правовим договором?

Ні, не можна. Податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку протягом звітного 2015 року у вигляді заробітної плати.

В який термін повинні повернути податок на доходи фізичних осіб, у разі застосування права на податкову знижку?

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь – якому комерційному банку протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Назвіть будь – ласка, перелік витрат, які можна включити до податкової знижки.

Перелік витрат, дозволених до включення до складу податкової знижки, наведено у ст.166 ПКУ, згідно з яким до складу податкового кредиту включаються фактично понесені витрати протягом 2015 року (підтверджені документально), а саме:

​ частина суми процентів за іпотечним кредитом, сплачених платником податку;

​ сума коштів або вартість майна, переданих громадянином у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям;

​ суми витрат із штучного запліднення;

​ оплата вартості державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини;

​ сума коштів, сплачена закладам освіти за навчання як самого громадянина так і члена його сім’ї першого ступеня споріднення (не більше 1710 грн. у розрахунку на кожний повний або неповний місяць навчання у 2015 році).

​ на суму коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива;

​ на суму витрат платника податку на будівництво ( придбання) доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: