Розраховуємо податкову соціальну пільгу у 2016 році

Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що розмір податкової соціальної пільги визначається виходячи з прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного податкового року. З 1 січня 2016 року податкова соціальна пільга як і раніше дорівнює 50% від прожиткового мінімуму для працездатної особи, тобто розмір загальної пільги, на котру платник має право у 2016 році складатиме – 689 грн.

Граничний розмір доходу до якого застосовується податкова соціальна пільга дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. Тобто у 2016 році граничний розмір доходу для застосування податкової соціальної пільги становитиме 1930 грн.

Право на підвищену податкову соціальну пільгу мають:

​ 100% – платники податку, які утримують двох чи більше дітей віком до 18 років (689 грн.), – у розрахунку на кожну дитину;

​ 150% – особи, зазначені у підпункті 169.1.3 Податкового кодексу України (1033,50 грн.);

​ 200% – особи, зазначені у підпункті 169.1.4 Податкового кодексу України (1378 грн.).

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: