Як скасовуватимуться санкції, нараховані згідно з повідомленням-рішенням
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє про оприлюднення для обговорення до 13 лютого проекту наказу Мінфіну про затвердження Порядку скасування штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-ріш
Проект наказу розроблено на виконання пункту 35 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу. Згідно з цим пунктом тимчасово, по 31 грудня 2016 року включно, для платників податків, обсяг доходів та/або операцій яких за попередній (звітний) рік становив менше 20 млн. грн., діє таке правило. Скасовуються штрафи, нараховані на суму податкового зобов’язання, яку такий платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-ріш
Зокрема, передбачається, що платник податків:
– під час заповнення платіжних документів на сплату суми, визначеної у податковому повідомленні-ріш
– може письмово повідомити контролюючий орган, який склав відповідне податкове повідомлення-ріш
Контролюючий орган протягом 10 календарних днів із дня сплати такого податкового зобов’язання приймає рішення про скасування санкцій і повідомляє про це платника податків у строк не пізніше 5 робочих днів.
У разі скасування санкцій сплачене податкове зобов’язання не підлягає подальшому оскарженню.
Скасування санкцій не вважається підставою для відкликання/скас
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
