Увага! Запроваджуються нові форми податкових декларацій
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє про запровадження нових форм податкових декларацій:
- про майновий стан і доходи, затверджена наказом Мінфіну №859. Нагадуємо, що фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, до 9 лютого включно подають декларацію про майновий стан і доходи, в якій разом з доходами від підприємницької діяльності декларують іноземні та інші доходи;
- з плати за землю, затверджена наказом Мінфіну №560. Річна звітність подається на 2016 рік до 20 лютого включно;
- з рентної плати, затверджена наказом Мінфіну №719, вперше подається зі звіту за 4 квартал 2015 року до 9 лютого включно;
- з екологічного податку, затверджена наказом Мінфіну №715, вперше подається зі звіту за 4 квартал 2015 року до 9 лютого включно;
- з податку на прибуток підприємств, затверджена наказом Мінфіну №897, вперше подається зі звіту за 2015 рік до 29 лютого включно;
- платника єдиного податку – фізособи – підприємця, затверджена наказом Мінфіну №578, платники 3 групи вперше подають зі звіту за 2015 рік до 9 лютого включно, платники 2 групи вперше подають зі звіту за 2015 рік до 29 лютого включно;
- з транспортного податку, затверджена наказом Мінфіну №415, вперше подається зі звіту на 2016 рік до 19 лютого включно;
- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджена наказом Мінфіну №408, вперше подається зі звіту на 2016 рік до 19 лютого включно.
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
