У ДФС Полтавщини розповіли про підвищення соціальних стандартів у 2016 році

Садовий СВ 021
Сергій Садовий, заступник начальника ГУ ДФС у Полтавській області

Законом України від 25.12.2015 № 928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (набув чинності з 01 січня 2016 року) передбачено підвищення соціальних стандартів у травні та грудні 2016 року. Про це розповів заступник начальника головного управління ДФС у Полтавській області Сергій Садовий.

Так, мінімальна заробітна плата дорівнюватиме прожитковому мінімуму в розрахунку на одну працездатну особу і складає: з 1 січня – 1378 грн; з 1 травня – 1450 грн; з 1 грудня – 1550 грн.

Для різних категорій населення прожитковий мінімум визначається в наступних розмірах:

-​ діти у віці до 6 років: з 1 січня – 1167 грн; з 1 травня – 1228 грн; з 1 грудня – 1313 грн.;

-​ діти у віці від 6 до 18 років: з 1 січня – 1455 грн; з 1 травня – 1531 грн; з 1 грудня – 1637 грн.;

-​ працездатні особи: з 1 січня – 1378 грн; з 1 травня – 1450 грн; з 1 грудня – 1550 грн.;

-​ особи, що втратили працездатність: з 1 січня – 1074 грн; з 1 травня – 1130 грн; з 1 грудня – 1208 грн.;

-​ прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць: з 1 січня – 1330 грн; з 1 травня – 1399 грн; з 1 грудня – 1496 грн.

Нагадуємо, що до 01 травня 2016 року діють соціальні стандарти, встановлені Законом України від 17.09.2015 № 704-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2015 рік”.

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: