До уваги платників податків!
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що у платників податків є можливість безкоштовно отримати посилені сертифікати відкритих ключів, які дають можливість надсилати податкову звітність до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку. Перехід на електронну форму звітування забезпечить економію робочого часу та коштів на придбання бланків, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення витрат часу на черги при поданні звітності та інші переваги.
Для надсилання податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку необхідно:
-
Мати доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті.
-
В каб. №1 приміщення Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві безкоштовно отримати посилені сертифікати відкритих ключів фізичних осіб – підприємців та посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) та печатку юридичної особи. Контактний телефон відділу реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Полтавській області, за яким платники можуть звернутися за додатковою інформацією щодо безкоштовного отримання посилених сертифікатів відкритих ключів – 59-41-05. Офіційний веб-сайт Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України знаходиться за адресою www.acskidd.gov.ua.
-
Отримати безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення для формування та подання до органів ДФС податкових документів в електронному вигляді в ДПІ у м. Полтаві (каб. 302 або вікна №1-9 Центру обслуговування) за адресою вул. Фрунзе, 155 на магнітні носії платника (накопичувач flash пам’яті) або на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою www.sfs.gov.ua. За консультаціями щодо установки безкоштовного програмного забезпечення та роботи з ним платники можуть звертатися за телефоном 59-45-02.
-
Укласти договір про визнання електронних документів (код форми документа – J(F)1391004) в електронному вигляді дистанційно через Центральний портал прийому звітності ДФС України. Контактний телефон – 59-44-17.
Також звертаємо увагу, що ключі електронного цифрового підпису, отримані платниками податків в органах ДФС, дійсні протягом 2 років.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Парламент оптимізував реєстраційні дані суб’єктів господарювання
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Верховна рада України прийняла у новій редакції Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Положеннями закону передбачено передачу виконавчим органам місцевого самоврядування міст обласного значення повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Окрім цього:
-
запроваджується можливість подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;
-
скорочується перелік документів, що подаються для державної реєстрації (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);
-
скорочується перелік адміністративних послуг за рахунок скасування щорічного підтвердження та щорічної подачі фінансової звітності;
-
скасовуються паперові виписки та запроваджується їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування ПДВ
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 18.11.2015 року №967 вніс зміни до пункту 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість.
Ними передбачено, що у разі проведення органами Казначейства розрахунків платника ПДВ (зокрема, з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення) в поповнення електронного рахунку враховується сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов’язань такого платника ПДВ, не сплачених до бюджету.
Такі суми обліковуються Казначейством до виконання в повному обсязі за коригуючими реєстрами, які формує та надсилає Казначейству Державна фіскальна служба.
У день отримання коригуючих реєстрів Казначейство зменшує залишок узгоджених податкових зобов’язань платника ПДВ, не сплачених до бюджету, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, та повідомляє про це ДФС.
У свою чергу, ДФС не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунку платника ПДВ на суму зменшення.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Увага! Оновлено програмне забезпечення
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє: оновлено безкоштовне програмне забезпечення «Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» версія 1.31.5.4 станом на 14.12.2015 року. Даний комплект програмного забезпечення встановлюється тільки на релізи системи версії 1.31, при цьому всі персональні довідники та настройки користувача залишаються незмінними.
Оновлення необхідно отримати в Центрі обслуговування платників Державної податкової інспекції у м. Полтаві (віконце 5, 6), вул. Фрунзе, 155 або на сайті Державної фіскальної служби України www.sfs.gov.ua у розділі «Платникам податків про електронну звітність».
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Єдиний внесок не нараховується на вартість дитячих новорічних подарунків
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», для роботодавців базою для нарахування єдиного внеску є суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються згідно із Законом про оплату праці, та суми винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 року №1170 затверджено Перелік, яким визначено види виплат, на які не нараховується єдиний внесок. Відповідно до цього Переліку вартість подарунків до свят і квитків на видовищні заходи для дітей працівників не є базою для нарахування єдиного внеску.
Щодо можливості реєстрації податкової накладної в ЄРПН
після анулювання реєстрації платником ПДВ
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що відповідно до статті 184 Податкового кодексу України реєстрація платником ПДВ діє до дати її анулювання, яка проводиться шляхом виключення особи з реєстру платників ПДВ у відповідних випадках.
Анулювання реєстрації особи як платника ПДВ здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації; зазначену в судовому рішенні; припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку; що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість. При цьому датою анулювання реєстрації особи як платника податку визначається дата, що настала раніше.
Нормами статті 201 Кодексу визначено, що платника податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН.
Отже, оскільки право на складення податкових накладних та реєстрацію їх в ЄРПН має особа, що зареєстрована платником ПДВ, то після анулювання реєстрації платника ПДВ таке право вказаною особою втрачається.
Таким чином, особа, реєстрацію платника ПДВ якої анульовано, не має права зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних у ЄРПН, незважаючи на те, що з дати їх складання ще не минуло 15 календарних днів.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Новорічно-різдвяне благодійництво: оподаткування
На такі казкові свята, як Новий рік і Різдво, дарування подарунків і надання іншої благодійної допомоги є доброю традицією багатьох підприємств.
Так, підприємство, яке має намір організувати вручення подарунків або/та надати іншу благодійну допомогу має включити до складу податкових витрат всю таку суму.
Згідно із статтею 197 Податкового кодексу звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з надання благодійної допомоги, зокрема безоплатне постачання товарів/послуг благодійним організаціям, утвореним і зареєстрованим відповідно до законодавства, а також надання такої допомоги благодійними організаціями набувачам (суб’єктам) благодійної допомоги відповідно до законодавства про благодійництво та благодійні організації.
Під безоплатним постачанням слід розуміти постачання товарів/послуг благодійним організаціям і набувачам благодійної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування ПДВ
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 18.11.2015 року №967 вніс зміни до пункту 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість.
Ними передбачено, що у разі проведення органами Казначейства розрахунків платника ПДВ (зокрема, з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення) в поповнення електронного рахунку враховується сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов’язань такого платника ПДВ, не сплачених до бюджету.
Такі суми обліковуються Казначейством до виконання в повному обсязі за коригуючими реєстрами, які формує та надсилає Казначейству Державна фіскальна служба.
У день отримання коригуючих реєстрів Казначейство зменшує залишок узгоджених податкових зобов’язань платника ПДВ, не сплачених до бюджету, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, та повідомляє про це ДФС.
У свою чергу, ДФС не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунку платника ПДВ на суму зменшення.
Відділ комунікацій
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
