Оновлено форму декларації про майновий стан
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України №859 затверджено нову форму Податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкцію щодо її заповнення. Одночасно втратив чинність попередній наказ Міндоходів №793, яким були затверджені форма декларації та інструкція.
Відповідно до інструкції декларації подаються у строк, що дорівнює, зокрема:
- календарному року: платниками податку на доходи фізичних осіб – до 1 травня року, що настає за звітним;
- платниками ПДФО – підприємцями – протягом 40 календарних днів після останнього календарного дня звітного (податкового) року. Фізичні особи – підприємці подають річну декларацію, в якій, крім доходів від підприємницької діяльності, мають зазначатися інші доходи із джерелом їх походження з України та іноземці доходи.
Також відтепер разом із декларацією подаються розрахунки:
– ПДФО при отриманні доходів у формі зарплати від двох і більше податкових агентів (додаток Ф1);
– податкових зобов’язань із ПДФО та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф2);
– податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору з доходів, отриманих із джерел за межами України (додаток Ф3);
– податкових зобов’язань із ПДФО та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф4).
Додатки подаються виключно за наявності доходів (витрат), розрахунок яких наводиться у цих додатках.
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
