До уваги платників єдиного податку!

Державна податкова інспекція у м. Полтаві з метою створення максимально сприятливих умов щодо безперебійного та якісного обслуговування платників податків інформує про прийняття нормативно-правових актів, що безпосередньо стосуються адміністрування єдиного податку, які набрали чинності з 28 липня 2015 року, а саме :

– наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2015 року №578 “Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 року за №800/27245, яким внесено зміни до форми податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця у зв’язку з оптимізацією груп платників єдиного податку – фізичних осіб з 1 січня 2015 року;

– наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2015 року №579 “Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядків їх ведення”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 року за №799/27244.

Відповідно до статті 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені статтею 295 Податкового кодексу.

Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду (стаття 296 Податкового кодексу).

Згідно статті 46 Податкового кодексу до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З огляду на те, що базовим податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал, то форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затверджена наказом №578, буде використовуватись такими платниками для складання звітності за 2015 рік починаючи з 1 січня 2016 року.

З метою забезпечення єдиного підходу при поданні звітності за 2015 рік платниками єдиного податку – фізичними особами першої та другої групи вказана форма декларації може використовуватись для подання платниками за річний податковий (звітний) період – 2015 рік.

Крім того, зазначаємо, що згідно з статті 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи – підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, повинні забезпечити ведення книги обліку доходів, платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи – підприємці), які є платниками податку на додану вартість, – книги доходів та витрат, шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

Дані книг використовуються платником єдиного податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.

Зокрема, звертаємо увагу, що згідно пункту 5 наказу №579 книги, зареєстровані до набрання чинності цим наказом, діють до їх закінчення.

Разом з тим, повідомляємо, що згідно порядків ведення книг, платники єдиного податку зобов’язані у новій формі книг, затверджених Наказом №579, відображати отриманий дохід від провадження господарської діяльності, окремим рядком в готівковій та безготівковій формі.

Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: