До уваги платників, які здійснюють діяльність на ринках
Закон України від 28.12.2014р. № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» – вніс багато змін до норм податкового кодексу, зокрема ним встановлено нові правила застосування реєстраторів розрахункових операцій для платників єдиного податку 2 та 3 групи, при цьому платники єдиного податку третьої групи повинні застосовувати РРО з 1 липня 2015 року, а платники єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року.
Відповідно до п. 296.10. статті 296 Податкового кодексу України не застосовують реєстратори розрахункових операцій:
платники єдиного податку І групи;
платники єдиного податку ІІ і ІІІ груп (фізичні особи – підприємці), які здійснюють діяльність на ринках та продаж товарів дрібно-роздрібно
Водночас нагадуємо, що платники, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій незалежно від місця здійснення діяльності, в тому числі й на ринках.
Слід звернути увагу, що відповідно до Правил торгівлі на ринках, затверджених спільним наказом Мінекономіки, МВС, ДПА, Держстандарту від 26.02.2002 № 57/188/84/105, ринок – це територія для здійснення торгівельної діяльності, яка утримується суб’єктом господарювання, створений на відведеній за рішенням місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування земельній ділянці і зареєстрований в установленому порядку, функціональними обов’язками якого є надання послуг та створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, що складаються залежно від попиту і пропозицій.
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
