Перед початком застосування РРО необхідно виконати наступні кроки

Державна податкова інспекція у м. Полтаві звертає увагу платників на те, що з 1 січня 2015 року сфера застосування РРО суттєво розширилася. З 1 липня 2015 року платники єдиного податку ІІІ групи зобов’язані застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.

Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.

Третім кроком є звернення до податкової інспекції за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання: заяви про реєстрацію РРО за формою №1-РРО; копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО; копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат; копії договору із центром сервісного обслуговування; отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО.

Четвертим кроком є звернення протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО до центру сервісного обслуговування, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію. Фахівець центру сервісного обслуговування має видати платнику Довідку про опломбування РРО та Акт введення РРО в експлуатацію.

П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.

Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: