Правильне визначення об’єктів нежитлової нерухомості

З метою забезпечення правильного обрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Державна податкова інспекція у м. Полтаві доводить до відома платників перелік об’єктів оподаткування, які відносяться до  нежитлової нерухомості, визначені статтею 14 Податкового кодексу України:

– будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

 – будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

– будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

– гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

– будівлі промислові та склади;

– будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

– господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

– інші будівлі.

Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: