Новації у застосуванні реєстраторів розрахункових операцій

Державна податкова інспекція у м. Полтаві доводить до відома користувачів РРО, що відповідно до законодавства з 1 січня 2015 року з усіх електронних контрольно-касових апаратів повинні відправлятись до податкової інспекції копії кожного фіскального чека та кожний Z-звіт. На виконання законодавчих норм виробниками касової техніки розроблено та внесено до реєстру РРО нові версії програмного забезпечення для РРО та електронних контрольно-касових апаратів.

Для дотримання вимог чинного законодавства користувачам РРО необхідно зробити доопрацювання, налаштування та оновлення програмного забезпечення комплекта  «РРО+Модем» для передачі електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків до Системи зберігання та обробки даних РРО Державної Фіскальної Служби України.

Актуальний реєстр РРО знаходиться на офіційному веб-порталі ДФС України за адресою www.sfs.gov.ua.

Також повідомляємо, що відповідно до Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” з 1 липня 2015 року передбачено обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку третьої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торгівельній мережі та через засоби пересувної мережі.

Крім того, з 1 січня 2016 року РРО обов’язково застосовуватимуть фізичні особи-підприємці платники єдиного податку другої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торгівельній мережі та через засоби пересувної мережі.

Законом №71-VIII також передбачено, що у разі, якщо фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої і третьої груп, які з 1 січня 2015 року до 30 червня 2015 року включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій, з дати початку застосування реєстраторів розрахункових операцій до 1 січня 2017 року вони звільняються від проведення відповідно до норм Податкового кодексу України перевірок з питань дотримання порядку застосування РРО.

Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: