Знижено поріг оподаткування пенсій
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що відповідно до Закону України від 28.12.2014 року №71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” з 1 січня 2015 року поріг для оподаткування пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) або щомісячного довічного грошового утримання, отримуваних платником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом, знижено з 10 тис. грн. до трьох мінімальних заробітних плат. На сьогодні ця сума складає 3654 грн., адже відповідно до Закону України «Про державний бюджету України на 2015 рік» з 1 січня по 30 листопада 2015 року мінімальна заробітна плата встановлена на рівні 1218 грн. на місяць, з 1 грудня 2015 року – 1378 грн.
Оподатковуватися буде не вся пенсія, а лише сума, яка перевищує 3654 грн. Наприклад, якщо пенсія становить 4000 грн., то 3654 грн. не оподатковується, а решта суми (346 грн.) оподатковується ставкою 15%.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
