Нові критерії застосування спрощеної системи оподаткування
Законом України від 28.12.2014 року № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” з 1 січня 2015 року зменшено кількість груп платників єдиного податку з шести до чотирьох.
Державна податкова інспекція у м. Полтаві доводить до відома платників нові критерії застосування спрощеної системи оподаткування:
– перша група – фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 грн.;
– друга група – фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; а обсяг доходу не перевищує 1500000 грн.;
– третя група – фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-пр
– четверта група – сільськогосподар
Звертаємо увагу, що платники єдиного податку третьої – шостої груп, які перебували на обліку в контролюючих органах до 1 січня 2015 року, з 1 січня 2015 року вважаються платниками єдиного податку третьої групи.
Крім того, Законом № 71-VIII з 1 січня 2015 року для платників єдиного податку 1-2 груп установлено фіксовані ставки у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом станом на 1 січня податкового (звітного) року, а для 3 групи (до якої ввійшли як фізичні, так і юридичні особи) – у відсотках до доходу.
Для платників 1 групи фіксована ставка єдиного податку встановлюється в межах до 10% від розміру мінімальної зарплати, тобто до 121,80 грн. за календарний місяць.
Для платників 2 групи фіксована ставка єдиного податку встановлюється в межах до 20% розміру мінімальної зарплати, тобто дo 243,60 грн. за календарний місяць.
Для платників 3 групи – фізичних та юридичних осіб – відсоткові ставки становлять:
– 2% доходу – за умови окремої сплати ПДВ;
– 4% доходу – у разі включення ПДВ до складу єдиного податку.
Для платників 4 групи (сільгоспвиробни
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
