Як у 2015 році змінились ставки єдиного податку

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що відповідно до Закону України від 28.12.2014 року № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” з 1 січня 2015 року суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на 4 групи.

Так, для платників єдиного податку 1-2 груп установлюються фіксовані ставки у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом станом на 1 січня податкового (звітного) року, а для 3 групи (до якої ввійшли як фізичні, так і юридичні особи) – у відсотках до доходу.

Для платників 1 групи фіксована ставка єдиного податку встановлюється в межах до 10% від розміру мінімальної зарплати, тобто до 121,80 грн. за календарний місяць.

Для платників 2 групи фіксована ставка єдиного податку встановлюється в межах до 20% розміру мінімальної зарплати, тобто дo 243,60 грн. за календарний місяць.

Для платників 3 групи – фізичних та юридичних осіб – відсоткові ставки становлять:

– 2% доходу – за умови окремої сплати ПДВ;

– 4% доходу – у разі включення ПДВ до складу єдиного податку.

Для платників 4 групи (сільгоспвиробників) все залишилось без змін, а саме: розмір ставок податку з 1 га сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування і визначається у відсотках бази оподаткування.

Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: