Відповідальність за порушення готівкових розрахунків
Державна податкова інспекція у м. Полтаві інформує, що суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за виключенням електронних контрольно-касов
Нагадаємо, що підприємства (підприємці) вправі здійснювати розрахунки готівковою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою. Відповідно до постанови Національного банку України від 06.06.2013 року №210 на сьогодні – це 10 000грн.
Платежі понад цю суму проводяться через банки або небанківські фінустанови, які мають ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, шляхом:
– перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок;
– внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки.
Кількість підприємств (підприємців) та фізичних осіб, з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.
Обмеження також стосується розрахунків за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу.
За порушення порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), у тому числі перевищення граничних сум розрахунків готівковою та незабезпечення можливості розрахунків електронними платіжними засобами Кодексом про адміністративні правопорушення передбачено накладення штрафу на підприємця чи посадових осіб юридичної особи у розмірі від 100 до 200 неоподатковувани
За повторне порушення, вчинене особою, яку протягом року було піддано адміністративном
Тобто за перевищення 10-тисячного обмеження на готівкові розрахунки, проведені через РРО або касу, передбачено адміністративну відповідальність як до суб’єкта господарювання – платника готівки, так і до суб’єкта господарювання, який приймає готівку.
Інформаційно – комунікаційний відділ Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
