Державна податкова інспекція у м. Полтаві інформує

Як сплачувати податки підприємцю, якого мобілізували

Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що 8 червня 2014 року набрав чинності Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України відносно удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації”, яким запроваджено низку пільг для мобілізованих осіб. Зокрема, ідеться про звільнення від сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку та єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Так, мобілізовані підприємці і особи, що ведуть незалежну професійну діяльність, на весь період військової служби звільняються від обов’язку нарахування, сплати і подання податкової звітності з ПДФО, єдиного податку та ЄСВ, за умови, що такі самозаняті особи не мають найманих працівників.

Підставою для такого звільнення є:

– заява самозайнятої особи;

– копія військового квитка або іншого документа із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу під час мобілізації.

Вказані документи подаються в орган доходів і зборів за місцем реєстрації впродовж 10 днів після демобілізації.

Якщо ж мобілізована самозайнята особа має найнятих працівників і на строк своєї військової служби уповноважує іншу особу виплачувати працівникам заробітну плату та/або інші доходи, то обов’язок по нарахуванню та утриманню ПДФО з таких виплат на строк військової служби самозайнятої особи несе ця уповноважена особа.

До того ж така уповноважена особа виконує зобов’язання по ЄСВ, визначені підпунктами 1 (окрім сплати ЄСВ), 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12 ч. 2 ст. 6 Закону України “Про збір і облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Нараховані і утримані ПДФО і ЄСВ сплачуються фізичною особою-підприємцем протягом 180 днів після демобілізації з першого дня її демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій.

Звітність про суми податків та ЄСВ, нарахованих протягом військової служби ФОП уповноваженою особою подається демобілізованим підприємцем у порядку та строки, встановлені Податковим кодексом України, без нарахування штрафних і фінансових санкцій.

Вказані норми застосовуються з першого дня мобілізації, оголошеної Указом Президента України від 17 березня 2014 року N 303 “Про часткову мобілізацію”.

 

Внесли зміни до облікових даних – отримайте новий електронний цифровий підпис

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що якщо у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового електронного цифрового підпису зазначений договір необхідно переукласти.

Нагадаємо, що платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з даним органом укладено договір про визнання електронних документів, та надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

 

 

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: