Щодо визначення місця сплати податку на доходи фізичних осіб податковим агентом за фізичну особу
Державна податкова інспекція у м. Полтаві роз’яснює, що податок на доходи фізичних осіб підлягає сплаті до відповідного місцевого бюджету за місцезнаходження
Порядок сплати (перерахування) ПДФО до бюджету передбачено ст. 168 Податкового кодексу України, відповідно до якої ПДФО, утриманий з доходів резидентів, підлягає зарахуванню до бюджету згідно з нормами Бюджетного кодексу України від 08 липня 2010 року N 2456-VI, із змінами та доповненнями.
Відповідно до пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 ПКУ.
Відповідно до ст. 64 БКУ ПДФО, який сплачується податковим агентом – юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента – юридичної особи, зараховується до відповідного місцевого бюджету за її місцезнаходження
Згідно із пп. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податок сплачується (перераховується
Відповідальність за своєчасне та повне перерахування сум податку до відповідного бюджету несе юридична особа або її відокремлений підрозділ, що нараховує (виплачує) оподатковуваний дохід (пп. 168.4.7 п. 168.4 ст. 168 ПКУ), тобто податковий агент.
Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
