Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Електронна черга в ТЦК: як уникнути непорозумінь, тривалих очікувань та конфліктів

Електронна черга в ТЦК: як уникнути непорозумінь, тривалих очікувань та конфліктів

У територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки Полтавської області прийом громадян проводиться за електронною чергою. Це дозволяє уникнути скупчення людей перед будівлями ТЦК і є значно зручнішим ніж “жива” черга для самих мешканців регіону.

Джерело: група комунікацій Полтавського обласного ТЦК та СП.

У Полтавському обласному ТЦК та СП звертають увагу на деталі, що допоможуть уникнути непорозумінь, тривалого очікування та конфліктних ситуацій.

Від самого початку сервіс пропонує обрати категорію для звернення:

– Призовник (допризовник);

– Військовозобов’язаний (резервіст) рядового, сержантського, старшинського складу запасу;

– Військовозобов’язаний (резервіст) офіцерського складу запасу;

– Взяття, зняття транспортних засобів з військового обліку;

– Соціальний та правовий захист.

Правильний вибір категорії є надважливим, оскільки прийом за різними пунктами проводиться у різних кабінетах різними посадовими особами. Відповідно якщо громадянин офіцер запасу запишеться як призовник – він потрапить на прийом до іншого спеціаліста, який, швидше за все, відмовить йому у прийомі, оскільки не зможе вирішити його питань. В такому разі громадянину доведеться повторно записуватись на прийом на іншу дату.

Не менш важливим також є правильний вибір у наступній вкладці – для кожної категорії там різні підстави для звернення, проте важливо обрати саме той пункт, що відповідає вашому питанню. Для прикладу для повторного проходження ВЛК потрібно обрати пункт “Повідомлення про зміну облікових даних”. Оскільки інші питання потребують залучення інших спеціалістів. 

У” той же час може бути й така ситуація, коли з різних питань прийом веде одна посадова особа. В окремих випадках проводиться прийом по трьох і навіть чотирьох електронних чергах паралельно. Крім цього ми не ведемо прийом громадян під час повітряних тривог з міркувань безпеки і тому час прийому також може зміщуватися, – наголосили в обласному ТЦК. – Відповідно просимо громадян ставитися з розумінням до випадків, якщо вас не можуть прийняти у точно вказаний час, а прохають зачекати”.

Правильний вибір питання для звернення та ввічливе спілкування з військовослужбовцями ТЦК та СП є надзвичайно важливими для якісного та своєчасного прийому.

“Окремо звертаємо увагу на посилення безпекових заходів, що пов’язано з російськими терактами проти ТЦК та СП – вчора писали про це детальніше”, – йдеться у повідомленні.