Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру: проблеми соціального захисту та ЖКГ

Цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру: проблеми соціального захисту та ЖКГ

Протягом цього тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 200 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Про це повідомили у Полтавській ОВА.

Соціальна тематика цього тижня знову стала найбільш актуальною – практично кожне третє питання. Це відбулося за рахунок збільшення кількості звернень щодо державних виплат і, насамперед, особам з числа ВПО. Так, з близько 50 заяв даної сфери, більше 40 стосувалися відмови чи затримки з нарахуванням відповідних компенсаційних виплат вимушеним переселенцям.

Ще майже 20 заявників звернулися з проханням про матеріальну або гуманітарну підтримку від громад, соціального обслуговування і влаштування до відповідних закладів.

Кожне четверте питання стосувалося тематики ЖКГ. Абсолютна більшість заявників обурювалася відсутністю або неякісним наданням комунальних послуг. Найбільше нарікань отримано щодо електропостачання – близько 15. Через зниження середньодобових температур почали надходити вимоги увімкнути централізоване опалення в квартирах. Насамперед, з цього приводу зверталися мешканці Полтави.

Окрім цього, для жителів області залишається актуальним й питання ремонту автомобільних доріг.

Найбільш активними були заявники з Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Глобинської, Карлівської, Миргородської громад.

Із 173 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 160 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 2 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot


Перейти до вмісту