Ви тут:

Що таке Look-alike модель Київстар і як вона працює?

Що таке Look-alike модель Київстар і як вона працює?

R

Моделювання схожих аудиторій (Look-a-like, LAL-модель) від Київстар — це метод аналізу маркетингу, який допомагає компаніям знаходити потенційних клієнтів, схожих на їхніх наявних клієнтів. Цей метод заснований на створенні сегментів аудиторії на основі атрибутів і поведінки основної аудиторії, зазвичай найкращих клієнтів компанії.

Використовуючи предиктивне моделювання та математичні алгоритми, процес моделювання ідентифікує людей, які виглядають і діють так само, як основна аудиторія, але яких компанія раніше не визначала як потенційних клієнтів. Цільова аудиторія таких «схожих» дає змогу компаніям отримувати більш якісні ліди з високою ймовірністю конверсії.

Як це працює?

Для створення look-alike моделі Київстар використовується аналіз великих даних (Big Data) і алгоритми машинного навчання. Ці алгоритми аналізують майже 100 різних критеріїв, за якими профілюється аудиторія. У результаті створюється детальний портрет клієнта, що включає такі характеристики, як:

  1. Вік.
  2. Стать.
  3. Локація.
  4. Наявність дітей.
  5. Тип пристрою та операційної системи.
  6. Інтереси та хобі.
  7. Частота подорожей.
  8. Стиль життя і тип транспорту.

Основна перевага використання моделей у маркетинговій аналітиці полягає в тому, що вони надають підхід, що ґрунтується на даних, для ухвалення рішень, замість спирання на інтуїцію. Look-a-like моделювання не є винятком. Ці моделі використовують статистичні методи для аналізу та порівняння даних ваших наявних клієнтів, даючи змогу брендам цілеспрямовано звертатися до аудиторій, які мають високий ступінь схожості з параметрами вихідної аудиторії.

Зберігаючи вузькі параметри вихідної аудиторії, Look-a-like може ідентифікувати найбільш точні характеристики ваших найкращих клієнтів. Цей підхід пропонує великі вигоди для брендів, застосовуючи власні алгоритми для генерації аудиторій, які ви, можливо, пропустили б. Технологія виявляє значущі та найточніші риси ваших найкращих клієнтів і створює нові аудиторії на схожому рівні на основі їхньої схожості, оптимізуючи маркетингові зусилля та ефективніше досягаючи потенційних клієнтів.

Безпека та конфіденційність

Важливо зазначити, що Київстар приділяє особливу увагу питанням безпеки та конфіденційності даних. Компанія суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Київстар не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

 

 

 

 


Перейти до вмісту