Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Полтавщина стала лідером за кількістю переможців ветеранів та їх рідних у конкурсі від DVV International Ukraine

Полтавщина стала лідером за кількістю переможців ветеранів та їх рідних у конкурсі від DVV International Ukraine

За підсумками конкурсу в межах проєкту “Реінтеграція ветеранів та ветеранок війни через створення освітніх можливостей” 8 учасників з Полтавщини отримали грантову підтримку на розвиток власної справи.

Це складає 32% від загальної кількості переможців конкурсу, що робить Полтавщину лідером за цим показником.

Проєкт “Реінтеграція ветеранів та ветеранок війни через створення освітніх можливостей” організований Інститутом міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів (DVV International Ukraine) за фінансової підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Загалом на конкурс зареєструвалося понад 300 учасників з 7 регіонів України. Переможці з Полтавщини планують реалізувати різноманітні бізнес-ідеї,

  • Надання фотопослуг
  • Розширення мережі дитячих просторів
  • Відкриття мініпекарні
  • Розширення діяльності фермерського господарства
  • Відкриття фітнес-студії та реабілітаційного центру
  • Масштабування бізнесу в сфері індустрії краси
  • Створення кондитерської студії

Очікується, що відкриття та розширення цих справ сприятиме наповненню місцевих бюджетів та створенню нових робочих місць.

Важливу роль у успіху ветеранів Полтавщини відіграла плідна співпраця команди Агенції регіонального розвитку Полтавської області “Офіс євроінтеграції” та команди проєкту “Реінтеграція ветеранів та ветеранок війни через створення освітніх можливостей”, який реалізовує ГО “Центр освіти дорослих Полтавщини” на базі Полтавського університету економіки і торгівлі.

У рамках проєкту для учасників з Полтавщини було проведено тренінги “Грантова підтримка ветеранів/-нок та членів їх сімей” та низка індивідуальних бізнес-консультацій.

Під час навчання учасники:

  • Описали бізнес-ідею
  • Визначили стратегічні цілі на найближчі рік та три роки
  • Склали профіль цільової аудиторії проєкту
  • Провели аналіз ринку та дослідили конкурентне середовище діяльності бізнесу
  • Окреслили унікальну ціннісну пропозицію та засади цінової політики
  • Склали бюджет проєкту
  • Визначили ризики під час реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації

 

 

 


Перейти до вмісту