Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Відзначили кращих науковців Полтавщини

Відзначили кращих науковців Полтавщини

У Полтавській ОВА відбулася зустріч керівництва області з ректорами провідних закладів вищої освіти Полтавщини та України. Це вже друге засідання консультативно-дорадчого органу при ОВА.

Джерело: Полтавська ОВА.

Тема діалогу – розвиток сфер освіти і науки, підготовка до НМТ-2024.

«Метою діяльності консультативно-дорадчого органу є забезпечення конструктивної взаємодії керівників закладів вищої освіти та облвійськадміністрації, вирішення науково-освітніх проблем Полтавщини, врахування громадської думки в освітньому процесі. Питання на часі – це мультипредметне тестування, яке стартує завтра. До його якісної організації та підготовки спільно доклали максимум зусиль», – зауважив заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко.

Також до Дня науки у межах зустрічі відзначили Почесними грамотами Полтавської ОВА кращих науковців області.

«Наукова спільнота Полтавщини – це потужна інтелектуальна сила, яка попри виклики воєнного часу досягає позитивних, інноваційних змін у науковій сфері, працює на благо Полтавщини, наближає перемогу, – зауважив Антон Чубенко. – Абсолютно впевнений, що напрацювання вітчизняних науковців стануть важливим чинником нашої перемоги. Найщиріші вітання з нагоди відзначення професійного свята – Дня науки в Україні».

Під час зустрічі детально зупинилися на особливостях проведення цьогорічного мультипредметного тесту. У фокусі діалогу – безпекові питання, забезпечення обладнанням, безперебійним енергоживленням. Обговорили організаційні моменти під час проведення додаткової сесії мультипредметного тесту, на який також зареєструвалася значна кількість охочих. Для ефективної роботи консультативно-дорадчого органу обговорили план подальшої роботи, з урахуванням проблемних моментів та актуальних питань. Ректори ЗВО внесли свої пропозиції щодо подальшої взаємодії та комунікації на перспективу із максимальним використанням наукового та освітнього потенціалу закладів вищої освіти регіону.

Перейти до вмісту