На Полтавщині автоматизували роботу відділень “Укрпошти” у населених пунктах, де проживає понад 1300 осіб
На Полтавщині автоматизували роботу 59 відділень у населених пунктах, де проживає понад 1300 осіб. Там встановили комп’ютери, підключили Інтернет та зробили ремонт. Крім того, в області працює 130 пересувних відділень, які надають абсолютно всі послуги “Укрпошти”.
Про роботу поштового оператора “Укрпошта” в умовах війни та про реформи галузі поштового зв’язку розповіли на пресконференції 26 жовтня керівник Полтавської філії АТ “Укрпошта” Юрій Набасов та директор з розвитку мережі “Укрпошти” Полтавського регіону Павло Шестопал.
“У день початку повномасштабного вторгнення “Укрпошта” як і більшість українських підприємств припинила свою роботу. Але лише на один день. Це було зроблено через безпекову ситуацію та через порушення логістичних ланцюгів. Вже наступного дня ми почали налаштовувати свою роботу. Період виплати пенсій триває, зазвичай, з 4 по 25 лютого. 24 лютого 2022 року почалося вторгнення рф в Україну, а вже наступного дня працівники “Укрпошти” почали виплату решти пенсій. Попри порушення логістичних маршрутів, працівники “Укрпошти” зробили все від себе залежне, щоб максимально швидко відновити поштовий зв’язок з усім світом”, – розповів Юрій Набасов.
Минулого року розпочався масштабний процес трансформації роботи відділень. У першу чергу змінили роботу відділень у невеликих населених пунктах.
“Для початку ми автоматизували всі сільські відділення на Полтавщині у населених пунктах з населенням понад 1300 осіб. Це – 59 відділень. Там встановили комп’ютери, підключили Інтернет та зробили ремонт. Тобто, повністю автоматизували ці відділення. Після цього відбулася зміна формату надання послуг у відділеннях тих населених пунктів, де проживали менше ніж 1300 осіб. Там працюють пересувні відділення. Було запущено 130 відділень, які виїжджають з 11 міст та надають на місцях абсолютно всі послуги “Укрпошти”. Наступний етап оновлення роботи почався вже цьогоріч. Йдеться про цифровізацію цих 130 пунктів, яка розпочалася з 1 жовтня. Відтак, кожне пересувне відділення отримало спеціальний гаджет. Тепер у будь-якому селі ми можемо надати потрібну послугу та отримати чек. Будемо допрацьовувати програмне забезпечення”, – розповів Павло Шестопал.
У 2023 році відбулися зміни у роботі міських відділень. У першу чергу вони стосувалися зміни графіку роботи.
“Всі відділення працюють мінімум 5 днів на тиждень. Також збільшили час обслуговування клієнтів, продовжується робота з оновлення будівель відділень. Відриваємо нові відділення, як то нещодавно відбулося у Горішніх Плавнях”, – додав Павло Шестопал.