Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

У закладах освіти Полтавщини планують відремонтувати укриття, – Дмитро Лунін

У багатьох громадах Полтавщини є проблема з укриттями. Загалом в області 528 закладів загальної середньої освіти. З них 129 – не відповідають вимогам безпеки.

Про це повідомив начальник Полтавської ОВА Дмитро Лунін під час пресконференції 24 травня.

За словами Дмитра Луніна, у дев’ятьох закладах освіти Полтавщини відремонтують укриття коштом субвенції з державного бюджету. Це Гребінківська гімназія, Зіньківський опорний заклад, Великорублівський опорний заклад, Чутівська школа І-ІІІ ступенів, Лютенський ліцей, Яреськівська загальноосвітня школа, Шишацька спеціалізована школа, Щербанівський ліцей і Михайлівський ліцей.  Уже розробили відповідні проєкти.

“Це питання розглядали під час візиту Президента. Ми говорили, що нам не достатньо субвенції, яка запланована, для того, щоб облаштувати укриття. А це майже 55 мільйонів. Державні кошти йдуть тільки на протирадіаційні укриття, на капітальний ремонт. Це стосується тих шкіл, у яких є протирадіаційні укриття і у них навчається не менше 200 дітей, це мають бути опорні заклади. Ми не можемо ремонтувати підвальні приміщення. Тому комісія разом з ДСНС відібрала 9 таких закладів освіти, у яких зроблять ремонти”, – розповів Дмитро Лунін.

Він додав, що на профільній комісії обласної ради депутати підтримали питання про виділення 50 млн з обласного бюджету на ремонт приміщень у 64-х школах області на умовах співфінансування.

“Так з шкіл, у яких належним чином не облаштоване укриття, більша частина буде зроблена. Я впевнений, що громади також активніше долучаться до процесу. У нас є час, ще майже 3 місяці, щоб привести все до ладу. На сьогодні це уже невелика проблема і це можна зробити. У багатьох громадах є різні підходи. Є і модульні укриття, які будують для дитсадочків і для шкіл”, – зазначив Лунін.

Питання про виділення додаткового фінансування на облаштування укриттів у школах мають розглянути на сесії обласної ради. Вона запланована на 30 травня.

Перейти до вмісту