Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Школяр з Полтави переміг у Всеукраїнському суперфіналі німецько-української ініціативи “Молодь дебатує”

26 та 27 травня у Львові відбулись Всеукраїнські змагання проєкту “Молодь дебатує”. Виступ Дмитра Браги з Полтавської школи №38 був оцінений як найкращий.

Учасниками турнірів стали школярі з Костянтинівки, Запоріжжя, Херсона, Чернігова, Полтави, Слов’янська, Львова, Дрогобича, Солоного, Розсошенців, Хмельницького, Вінниці, Івано-Франківська, Конотопа.

У суперфіналі школярі обговорювали розвиток штучного інтелекту. А саме, чи необхідно призупинити розвиток цієї технології? У позиції Pro та Contra школярі розглянули ризики та переваги використання штучного інтелекту, його практичне застосування для вирішення глобальних проблем, наприклад кліматичних змін, подолання наслідків стихійних лих. Дебатанти також запропонували розробити технології на базі штучного інтелекту в Україні у післявоєнний час, наприклад для розмінування територій.

“Була дуже сильна конкуренція, я дуже дякую за запеклий турнір учасникам, дякую тренерці Олені Олександрівні та моїм друзям”, – сказав Дмитро Брага під час отримання сертифікату переможця.

Про проєкт: Ініціатива “Молодь дебатує” щороку реалізує в українських школах унікальний освітній проєкт в рамках якого учні проводять власні аналітичні дослідження з обраної тематики, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та проводять дебати. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року більше 2000 українських взяли участь в проєкті.

Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи по темі, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критичному мисленню та прийняттю зважених рішень.

Перейти до вмісту